Social Icons

Pages

Selasa, 25 Februari 2014

Ibu Ini Memberi Puterinya Minuman Beralkohol Sejak 3 Tahun

19 Mac 2013 catatan idahsalam  
 Shannon dan Jamie (c) greysunzary livejournal Vemale.com
 
 Ibu yang satu ini agak pelik sikit perangainya. Dia membiasakan puterinya mengambil minuman beralkohol sejak usia 3 tahun.
Berita tentang Shannon Burrows, 35 tahun menjadi perbincangan hangat di seluruh dunia. Ibu ini mulai mengenalkan minuman keras pada puterinya, Jamie Lee sejak berusia 3 tahun. Ketika ini Jamie sudah berusia 20 tahun, kerana terbiasa dengan minuman beralkohol sejak kanak-kanak, Jamie menghabiskan hari-harinya dengan minuman keras.

Sebagai tambahan,  ketika Jamie menyambut ulang tahun yang ke 15, Shannon memberikan tin-tin  bir dan satu botol vodka. Perbuatan Shannon pada puterinya ini jelas menimbulkan reaksi keras. Wanita itu berdalih bahawa dia membiasakan puterinya mengambil minuman keras sejak kanak-kanak agar memiliki ketahanan tubuh terhadap minuman beralkohol.
greysunzary.livejournal
 
"Kami suka minum-minum bersama, jika dia kehilangan kawalan, saya yang akan menjaganya, demikian juga sebaliknya," ujar Shannon, dilansir Parentdish. "Kami seperti teman baik. Kami sering menghabiskan waktu menyenangkan bersama-sama," lanjutnya.

Walaupun ramai  orang merasa miris dengan perbuatan Shannon, sang puteri justru merasa beruntung. Bagi Jamie, dia mendapatkan ketahanan tubuh kerana meminum minuman beralkohol. Tapi pendapat itu segera disanggah oleh Dr. Sarah Jarvis, "Alih-alih membangun ketahanan tubuh terhadap alkohol, anak justru akan ketagihan dan mengonsumsi alkohol lebih banyak," ujarnya. Bagaimana pendapat anda terhadap kelakuan ibu yang satu ini,

 otakberita

Tidak ada komentar:

Posting Komentar